like jordans on saturday

Hej!

Jag steg upp ur sängen vid halv elva och åt frukost, duschade och sånt. Jag skulle egentligen på stan med elsa och julia med jag ångrade mig så jag stannade hemma istället. Gick en promenad med emelie, sedan låg vi i solen och läste NO.
Senare ringde Ida och sa att hon hade hittat en bra klänning till revyn och då tänkte jag åka ner till stan och prova den, så emelie for hem och jag åt lunch och bytte kläder och sånt. Sedan kom jag på att det hade stängt så det var inte värt.
Nu sitter jag här fräknig i blå klänning och sjunger. Ska strax ta gitarren och sätta mig på altanen, härligare finns inte!
Ikväll vet jag inte vad det blir. kanske försöker ragga upp nåra att plugga no med mig på station. vi får se!

ha en fortsatt bra dag=)

puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0