I would give anything

Hej!

Så nu var det ett tag sedan jag skrev.
Kvällen igår blev lyckad. Vi hyrde ingen film men vi såg High School Musical 1 haha, mest för att Izak är sjukt lik Zac Efron, filmen är pinsam, men kul.
Efter det var klockan cirkus 12 och julia gick hem. Trött som vanligt.
Senare såg vi titanic. Sjukt vad jag skrattade åt allt.
När alla ligger döda i vattnet säger izak:
-Sover dom eller är dom döda?
Petra svarar:
-Nä, asså dom tar bara en liten tupplur.

haha kvällens blondaste fråga tror jag!

efter filmen såg vi på en annan del av köping på youtube, hahahahaha fan vad jag dör av tobbe. helt galet!
Det sista vi gjorde innan vi somnade var att petra åt sina nattmackor som vanligt.

I morse vaknade jag kvart över åtta och låg vaken tills nio ungefär när dom andra vaknade. Vi skulle ta 10.08 bussen till stan för att petra hade klipptid 10.30. Jag,elsa och petra sprang upp och ner och stressade medans izak chillade, fan vad mycket lättare det är att vara kille.
Det gick ingen 08-buss så vi kom typ tjugo minuter sent.

Efter Petras klippning gick vi på stan. känner att vi måste ha svällt lite idag alltså. godis, en halv rullpizza osv.
Vi såg förresten Tony irving från let's dance. våran idol. Han var på akademibokhandeln. Trevligt. Han dansade och promotade sin bok "Move your ass".

Jag kom hem för någon timme sen. Hoppade i badet och nu sitter jag här. Ska käka och göra mig klar för att packa matte och engelskaböckerna och bege mig till station, ja, jag ska plugga på en lördag. Försöka i alla fall.
Det blir jag, Elsa och Izak.

hoppas ni får en trevlig lördagskväll!:)

pussar

/Linnéa

image700
fredag morgon. favvotröjan. underbart.
image701
Frukost
image702
Fredag kväll-titanic
image703
whatup
image704
hide&seek
image705
Godmorgon. Rise&shine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0