I know you're right behind me

fy så skönt att man äntligen kan blogga igen! det känns som om det gått en vecka.
jag har haft så mycket att skriva om umeå open och sånt att det kliat i fingrarna.
skrev litegrann på min blogg på FRIDA.se. där heter jag "johagen" så spana in det om ni vill höra.
umeå opens höjdpunkter var utan tvekan lykke li och the perishers. så bra!

idag började vi morgonen med idrott. innebandy. jag var totalt oseriös. jag hatar skolans idrott. pinsamt. usch.
efter det hade vi svenska. vi gjorde någon årlig diagnos, det gick bra. sedan lunch. pastasallad.
följande var matte, efter det engelska och sist so. So:n var kul. Vi pratade nyheter, umeå open och gjorde något vårkryss. mysigt.

sedan gick jag,petra och julia hem i solskenet. jag gick i kofta. så varmt, så underbart.

när julia hade svängt in till sig och jag gick själv mötte jag en glad liten tant som gick och pratade med sin hund. en liten kollie. det var fint. jag var tvungen att heja. jag hejar inte ofta på främmande människor. men vissa tanter är allt för söta.

ännu en stund senare hoppade jag till av en biltuta. det var droskan-peder. vad han gjorde vid mig vet jag inte. men kul att se honom.

när mamma kommer hem från hennes ansiktsbehandling ska vi fara och ta ut pengar på stan. Jag har lyckats slarva bort mitt kontokort (och plånboken. fast det har jag ju sagt förut) så jag måste ta ut via banken.

imorrn tror jag att vi skippar skolan, kanske blir en frukost på stan för att sedan dra in mot flygplatsen och vidare mot sthlm.


hoppas ni har haft en bra dag. här får ni dagens låt av mig!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0