I feel it in my fingers

hejhopp!
jag klev upp 05.50 i morse och gick en promenad med mysan. Sedan duschade jag snabbt kroppen och cyklade i ilfart till skolan. Kom kanske nån ynka minut sent.
Skoldagen började mysigt. på lästiden såg jag&izak på film på hans vad var det, iPod? iPod touch? hur som helst. Lektionen efter det var engelska, även där såg vi film hela lektionen. Sen hade vi en helt okej mattelektion där my hjälpte mig så jag lyckades jobba några tal, efter det hade vi NO. Det gick bra, brukar vara asdrygt men idag var et inte så farligt. Efter det cyklade jag, ellen, izak och albin till stan. Eller, izak&albin fick skjuts av oss. Vi åt lunch. Izak köpte chokladmunkar, albin köpte bröd (varför?) osv. Sedan cyklade vi tillbaka och kom 25 minuter sent till spanskan, men hon brydde sig inte. I sånna stunder är karin bra.
Sista lektionen var ensemble, boring. Cyklade sedan hem med Emelie, måste vara med dig snart.

jao nu har jag nyss ätit lite yoghurt med havrefras och kokat ägg som väntar på mig där nere i äggkoppen.
jag har även bäddat upp med 8 kuddar, en filt och ett täcke på två solstolar utomhus, så nu blir det lite stek.
efter maten idag ska jag till my och plugga, men nu ska jag&religionsboken ut i solskenet.

vet ni vad jag älskar? att det är vår.

ha en fortsatt bra dag!

puss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0