hope my fists can fight for two

Hejsan! jag trodde att jag hade gjort en blogginlägg tidigare idag men ack så fel jag hade.
Jag satt hela förmiddagen och gjorde en liten video, en resumé av de senaste månaderna typ. Den blev riktigt bra, men sen hängde det sig och jag fick göra om allt i en mycket sämre version. Orkade inte kämpa.
Jag får se om jag lägger upp den eller ej. Jag har inte mycket tid. Måste plugga biologi. Jag ska strax hem till elsa och kopiera hennes papper eftersom mina ligger i skåpet på skolan. Jag ska stanna hemma imorrn, kalla det skolk men jag är så jävla efter och så mkt efter brukar jag aldrig, aldrig vara.
I matte:
En hel röd kurs, två halva grundkurser + 4 sidor till.
I hemkunskap:
En praktisk bakläxa (gjort, ska bara skriva utvärdering), En praktisk hemläxa (också gjort, bara utvärderingen kvar), En utvärdering av det praktiska provet och nåt jävla häfte om miljön som halva klassen inte ens har fått.
I no:
Läsa samt göra testa dig själv frågor. Plugga till prov.

nog om skolan.

Vi har taggat valborg här ett tag men nu har det börjat krisa lite, hoppas det löser sig jag ska ringa lite folk imorrn och försöka fixa det som saknas. Det måste lösa sig!

Dagens träning var rätt kul. Jag är rätt less på laget, förlåt tjejer men ibland...nä. Det var nice väder att spela  i dock så det var inte så farligt.

nu måste jag dra. ha en bra kväll! puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad tränade du? :)

2008-04-28 @ 22:12:16
URL: http://ieff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0