everybody but me

nu känner jag mig duktig. det gick bra. sprang några kilometer. helt okej tempo. blir mer sådant när jag kommer hem från sthlm. kommer sakna dig emelie. och alla andra back home.
även om det bara rör sig om några få dagar så. jag är van att vara uppe i er all the time så några dagar utan er känns som veckor.
puss på er i alla fall, ni vet vilka ni är. och ni vet att ni är bäst!

nu lyssnar jag på lykke li och kollar in urban outfitters sortiment. måste ju förbereda sig lite, hihi.
är ledig imorrn. kommer fram vid fem. ska käka på nån mysig restaurang på söder där lägenheten är.
supermysigt.

image582
jag måste nästan ha denna blommiga skönhet i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0