don't just leave me hangin' on

Det var sjukt skönt att springa i solen. När jag kom hem drack jag&emelie vatten på bron. Sen drog jag en bodyscryb, en facescrub och en hårinpackning. Nu är jag som ny! Nä kanske inte riktigt men fräsch i alla fall.
Det känns alltid bra när man har sprungit.

Jag sitter och lyssnar på Colbie Caillat, en av mina absoluta favoriter när det kommer till musik. Lyssnade på henne hela sommaren och nu när man lyssnar igen blir får man sommarkänslor och flashbacks så det bara sjunger om det. Jag har missat hennes video till "The little things" som var den första låten jag hörde med henne.



Annars så känns det skönt att vi får helg imorrn. Men detta blir en svintråkig helg. Konfa hela kvällen imorrn (jag vet, vem fan sätter det på en fredag, tror dom att vi tycker det är kul?!?). Träningsläger lördag-söndag.
Känner att jag är i behov av en roligare helg. Men det är taggish på valborg i alla fall!

Nej nu ska jag bara ta det lugnt. Kanske bläddra igenom lite biologin och så.
Hare gott!
puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0