död

som rubriken lyder är jag död i kroppen av dagens träning. började efter tio i morse med fyspass. (efter att hela laget fick vänta på mig eftersom jag var fem minuter sen som vanligt). Vi joggade till en cykelväg och därifrån körde vi 15/15. alltså man springer 80% i 15 sekunder, går/joggar 15 sekunder osv. Vi körde det 30 gånger. (var död redan då)
Sedan kom 70/20. Då gällde det att springa 80% i 70 sekunder och gå/jogga i 20. Jag hade gärna stått över.
Sedan joggade vi tillbaka. Duschade. Åt lunch. Hade teori om kost. Tränade fotboll. For hem.
När jag kom hem gjorde jag en smoothie som våran tränare Ida brukade dricka till frukost förut när hon tränade på elitnivå.
den jag gjorde innehöll följande:
1 dl havregryn
1 ägg
1 msk kakao
lite mjölk
1 banan

Det kanske inte var det godaste, men absolut inte äckligt. Jag kommer definitivt göra det fler gånger. Det mättar och är långsamma kolhydrater.

Igår kväll var ju vi i kyrkan med konfagrupperna, skittråkigt. En sak var kul dock, en tant som heter Katarina kom utklädd inspringande och skrek:
-JESUS LEVER!!!!!!!!!!
Hon spelade ju teater, och nä det var inte det roliga. Det roliga var VPs kommentar:
-Vafan spikade dom inte fast honom ordentligt eller?

Haha där dog jag. Rakt av. Klockren.

Efter konfan cyklade vi till Izak som bor på Haga. Vi drack te som smakade rökt skinka (Izak misslyckades med sitt lady gray). Annars chillade vi bara i studion. Sedan cyklade vi hem, stannade på donken. Kom hem halv ett. Sova. Upp nio. Trött.

Ikväll vet jag inte vad vi hittar på, blir nog mys med film som vanligt. nu ska jag hoppa in i duschen!
hare haj!
puss
/Linnéa

image712
borde kanske byta ut vanliga frukosten mot en smoothie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0