disturbia

borta bra men hemma...nej, inte bättre i alla fall.

allt jag vill nu är väl tillbaka. det var sjukt kul. jag trivs verkligen i stockholm, bättre än här i alla fall.

första kvällen tog jag och kajsa tbanan till gamla stan och åt på michelangelo, inte första gången för mig hehe. typ enda restaurangen jag hittar till!

andra dagen blev en heldag på stan och sedan kvällen tillbringades vid hovet med hundratals thfans. lite segt dock.
sedan middag med mamma&anica. vi ville käka nåt dyrt så vi låtsades att vi ville äta med dom. dom blev skitglada. brainsen på oss där.

ska lägga in lite bilder snart, om inte niklas hinner hem vill säga. är med petra nu, kom nyss hem från elsa där vi såg disturbia.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0