bilder

förmiddagens plugg-stol:
image733
image734
image735
nyvaken, sur, snygg frilla och ja, allmänt taggad på plugget

tömde min väska i hopp om att hitta min plånbok
image736

image737
Efter lunch. Något gladare.

image738
Mormor kom hem från spanien igår. Då fick jag och mamma halsband. Och ögonskuggor. Söta lilla mormor.

image739

image740
Jag är väldigt fräknig just nu. Och cool eftersom jag tog en my-eye-bild.

image741
När jag väl var igång.

image742
Knappt sminkad. Igår innan träningen.

image743
Min bror köpte en ny skjorta idag. Han såg ut som en sjöman. Väldigt fint tycker jag.
image744

image745
Jag fotade mig själv mot våran husvägg en liten stund innan träningen. Fett hår. Men vem bryr sig imorgon.
image746
Sov gott alla fina och alla andra. pussar&kramar
Linnéa

Kommentarer
Postat av: Kajsa

en sak, du svarar aldrig på kommentarer;p
Mne du är så fin utan smink linnea!

2008-04-30 @ 00:57:17
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0