better in time

Hejsan! Klev upp 04.40 och gick ner och pluggade. Gick inte så bra för jag höll på att somna hela tiden.
Innan jag for till skolan hann jag i alla fall plugga och somna om vartannat, ta ett bad, plugga mer, torka håret, sminka mig och allt sånt utan att stressa.
På skolan hade jag bild och sådana vanliga lektioner, sedan oförberett prov i spanska, gick inte bra haha. men det gick typ inte bra för nån så det är inte så farligt!
Ett tag efter det hade jag fysikprovet i matsalen med ellen, kajsa, ester, albin och några andra.
Jag stannade en timme extra efter att jag hade slutat för att se på "Boogie wonderlands" ensemble.
sedan blev det bussen hem med julls!

nu sitter jag här och har ångest över träningen ikväll. vet inte om jag ska fara. hatar att träna med 94-92 orna.
sjukt dryyyyyyygt!.............................................................alala har inget att säga. ska kolla om posh fått in nått nytt skvaller. återkommer!

Dagens låt: Leona Lewis-Better in time
Musikvideon går inte att länka men den hittar ni här.

En annan fin låt av Leona Lewis är Footprints in the sand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0