17.18

Hallå.
Träningen var asrolig. Roligaste på länge faktiskt. Alla var fokuserade och vi körde nån ny övning och så. Kul!
Nu har jag ätit&duschat. Ska packa ner grejer inför ikväll och göra mig klar snart.
Hoppas kvällen blir lyckad. Det lär ju inte bli så mycket sömn i alla fall.

Kate Moss har spenderat en veckas semester i USA med dottern Lila Grace i Malibu och på Disneyland.
Hon syntes till på LAX flygplats i L.A igår, brunbränd och fräsch. Hon verkar trivas i USA. Som artikeln säger: "Kanske borde Kate fundera på att flytta till USA och lämna allt festande och alla skandaler bakom sig? Hon verkar ju i alla fall trivas i Los Angeles! ".
Ja kanske skulle det vara bra för henne, och för hennes dotter.
Ni får en bild här, och jag måste bara kommentera att jag älskar hennes brillor. vilken dröm.
image709


Vi kanske hörs innan jag far. Annars säger jag bara Ha en trevlig kväll!
pussar
/L
image710

Kommentarer
Postat av: kajsa

Du är verkligen jättefin linnep=)

2008-04-14 @ 15:33:06
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0