when did your heart go missing?

yes, back on track.
engelskan håller i sig, det blir så mycket roligare.
Något som inte är fullkomligt jättekul är att min bärbara dator (som jag annars alltid använder) är cp och laggar utav helvete,man blir less, jag lovar. Så just nu är jag inne på gammdatan, det funkar.
Hur som helst, discot igår var helt okej, kunde däremot ha blivit så mycket bättre, musiken var sämst.
jag menar, "det ska va reggae på sommarn, och massvis med sol" ..hemkört och cola i en uppblåsbar pool?
snälla kom igen, bättre kan ni.
Men det var inte tråkigt i alla fall.
Idag har jag knappt lämnat huset på hela dagen,  bortsett från innebandyträningen, men det har väl varit en helt okej dag ändå, bara chillllllllerillat med julia och emelie, hehe.
Alltså O.C är fruktansvärt beroendeframkallande, precis som Huset Fullt, vilket jag avgudar.
Jag vet inte hur många gånger jag har sett första säsongen av o.c men har man inte tvåan så...
jag vill mest av allt (nästan) bort från umeå nu, ett höstlov skall ej behöva tillbringas i Umeå, Västerbotten. Jag tackar vänligt men bestämt nej. Nej tack, No thanks, No,gracias.
Och för papi fick jag fara till sthlm, men då fick inte dom. Det är så typiskt linnéa tur. 
Jag såg nyss "the third wheel" once again, (ett O.C avsnitt alltså) och jag kom fram till att bandet dom lyssnar på är rätt bra, så jag sökte på internet och hittade deras hemsida, julia och elsa lär skratta åt att dom heter Rooney, hehe det gjorde jag med iofs, men dom var faktiskt bra, det jag hörde.
Kunde dock inte ladda ner något eftersom mitt limewire ännu en gång bestämt sig för att strejka, okej.. jag börjar bli van.
Imorgon blir det nog rätt slappt också, kompisar kanske, innebandy på kvällen.
just nu är jag inne på topshop.com och vad tror ni händer med en?
jag blir galen, jag måste diiiiiiiiiiiiiiiiit
fins så sjukt mycket fina saker att jag kan spricka! kläder, smycken, skor- hit!
oj jag måste gå nu, klockan är nästan två och jag har inte sett klart ens halva oc-avsnittet jag håller på med, och dessutom vill jag inte sova bort halva dagen imorrn precis som jag gjort de senaste dagarna.
okej så sammanfattat; linnea har varit på disco, sett O.C, lyssnat på Rooney, drömt om sthlm,pengar,kläder och ska nu sova om en stund.
jösses, vilket spännande liv människan har, sov gott!
/Linnéa

image4 

image5

 

Ah, vill man inte bara dö när man ser dessa godingar? skulle kunna lägga in 30 plagg till men jag känner inte orken... håll med om att dom är adorable?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0