the show must go on

here I am again, back in business, kalla det vad ni vill.
jag nämnde något om en uppdatering, här kommer den.
så ja, film blev det, och idol oja..
fast jag missade vem som åkte ur idol ikv, hoppas det var sam?
nehepp, nu fick man veta att det var evelina, kan sam bara dra?
hur som helst, ointressant.
imorgon blir det staden med lite folk, och kvällen blir hamnis... som jag sa igår.
jag är fett trött, nu blir det puss godnatt snart, men innan det;
gott folk ta och ladda hem Alicia Keyes-No one!
jag tänker inte sluta tjata;p
fick bara G på linné-uppgiften, pratade för snabbt, hade inte lagt till så mkt egna ord, och hade förmånga svåra ord.
ahhh,tveksamt men aja.
Josefin din jäkel, satte sprätt på ett MVG, sjukt nice.......vill också ha.
kanske ska plugga då linnea?
ja, however, sov sött alla no-lifers som läser min blogg, hehe
gotta bounce, se ya'll later
(linnea goes cool med svengelskan i topp)

Kommentarer
Postat av: JottaNator

hahahah, satte sprätt på MVG
vette fan! ;) heh, :]

asså jag vet inte varför sam är kvar! :O

2007-11-01 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0