My very first

okej, so here we go, mitt första inlägg i min supernya blogg.
Jag orkar inte berätta saker om mig eller något, jag kör på som vanligt.
Min dag i en kortare sammanfattning:
-Vaknar, för sent som vanligt
-Far till skolan ca en timma senare
-Planerar nians klassresa med My, Sofie och Izak
-Engelskalektion, ser på crocodile dundee
-Matte, ger blommor och godis till emma, våran höggravida matte/nolärare som hade sin sista dag idag
-No, emma är med halva lektionen, våran nya No lärare Jeanette är med resten av lektionen.
Vi bygger på våran ballongbil, jag sticker folk med blompinnar och är allmänt dryg, hehe lilla rycket jag fick.
-Lunch
-Teknik, med claes, även kallad classe, eller "less is more". Får tillbaka teknikprovet "Godkänd reflektion"  jaha, inte IG i alla fall.
-Spanskaprov, hehe inte pluggat något alls typ... det gick ju som det gick
-Ensemble, ready to run. Ja, jag var klart ready to run därifrån, det var inte så kul idag, gick inte så bra.
-Hem, fika, se A Cinderella story för 300;e gången. Chad michael är inte ful..nejånej, det tror jag ej, men en sak vill jag säga dig, det finns mänskor som är små, och som många trampar på. hoppsan,där kom jag in på våran aktuella körlåt. sjukt dryg låt "Små människor", snälla rara bättre låtar tack.

Resten av dagen orkar jag inte berätta, hur som helst sitter jag nu här med min loka vildäpple och mår helt okej, obeskrivligt skönt att NO inlämningen är färdig, och jag tackar gudarna för det kommande höstlovet.

Alicia Keyes No one är sjukt fin, älskar texten.  Och Sean Kingstons Me love är skönaste, ashärlig låt!

Hoppas verkligen på en bra helg, det blir halloweendisco med vännerna, utom petra då, som drar till Thailand imorrn, kommer sakna dig grymt mycket vännen!.. Är inte nådigt avundsjuk på att du ska dra till varmare breddgrader nu när vi sitter fast här i umeå, och ida är i USA den jäkeln, och elsa drar till egyptien nästa vecka, varför inte jag? är jag och umeå meant to be? jag hoppas verkligen inte det, vill verkligen härifrån. Tom kan merän gärna komma och hämta mig..
Nej nu ska jag ge mig, jag sätter en guldstjärna på den som orkade läsa allt.
Lovar att försöka att göra kortare inlägg i framtiden.
chill out ppl;)

puss, linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0