min fredag stavas lov

sammanfattat en bra dag, so;n var chillerill med film och svenskan var kul, jag ska inte klaga, även om fredagar brukar vara drygaste dagarna, så var det inte alls så farligt idag. Fick nästan en tår i ögat när petra skulle dra, hehe weak linnea. efter skolan drog jag och julls till kvantum och satt vid spelkiosken och kommenterade folk, alltid lika kul.
jag har lyssnat sönder no one nu, åh jag gillare
nu ser jag idol och väntar på kajsa, "när man talar om trollen" nu plingade det på dörren, så nu är hon här!
.................
20 min senare är idol still going strong och kajsa nordin sitter med en lessfatchipspåse bredvid mig, life is great.
sedan blir det väl film eller liknande, helt slappt bara.
kanske uppdaterar senare , hare haj :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0