I say monday

vet inte riktigt om jag har något kul att säga....................
mja jo denna dag var mysig, var med julia och emelie, det var nära att det blev sthlm där, men icket.
hur som helst så var det kul med er, som vanligt.
innebandyträningen var helt okej, kanske inte roligaste men.
inget planerat inför morgondagen, julia drar till tärna och jag är hemma.
men jag har ju alltid emelie:*
fick förresten skolfotot idag, jag ska vara helt ärlig vad jag tycker,
jag kan inte säga att det var snyggt, dock bättre än förra årets (hehe, det säger inte så mycket)
jag hade ingen överläpp såg det ut som, kan säga fler fel också, men jag ska försöka sluta vara så sjukt självkritisk.
jag tror det kommer bli fulare i svartvitt.
nu vill jag prata om kändisar...
varför blir det en sån jäkla stor uppståndelse om en kändis har samma väska två gånger?
okej jag kan nog svaret på ett ungefär, men jag tycker det är sjukt irriterande.
creds till dom som använder samma kläder samt väskor/skor mer än en gång.
mischa bartons lila chanelväska till exempel, har synts ett flertal gånger och måste då (enligt många) vara hennes absoluta favoritväska. jaha? det vet ni ju inte.
jag säger inte att alla kändisar använder alla plagg endast en gång eller så, för det är klart att inte alla är så. Men varför blir det så stora skriverier om det ibland?
och paparazziz, ni gör erat jobb.. jo,men snälla, att följa efter folk i helikoptrar, flyga tusentals mil eller sitta två dagar i ett träd för att få ett litet knäpp, en bild?
om den nu är så känd har ni väl sett människan förut antar jag, varför besvära så mycket för en liten bild?
och de tidningar/förlag som köper bilderna, en bild för hundratusentals dollar, vad händer med världen?
klart jag förstår hur det hänger ihop och fungerar, men det stör mig.
nu mer positivt, Mary-Kate och Ashley Olsen är sjukt söta och jag avguuuudar deras stil, känns skönt att MK har ryckt upp sig efter allt skit med ätstörningar och droger, hon ser mkt hälsosammare, bara bra.
och Ashley, är människan ful?
jag kan inte komma över denna bild, även om det är en helt vanlig bild så är stilen och allt bara snyggt, och hårbandet, ja allt! jag säger faaab, väskan dock är inte den finaste!
image7


nog om the olsentwins för ett tag, ett kändispar som jag fortfarande älskar och saknar är Rachel Bilson&Adam Brody. Dom var alltid lika söta tillsammans och man kan inte hitta ett finare par, synd och skam att det tog slut!



---------
har nyss sparat massor av fina bilder på rachel, mary-kate och ashley.
lägger in några i nästa inlägg kanske, måste se klart O.C, livsviktigt!!!
det är egentligen ingen modeblogg det här, men jag skriver bara sånt som poppar upp i skallen, det blir mer spontant.....typ.

en sista bild!!!
image11

osh..........
made by sanna

hare gott folk!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0