hårspray

så ja, jag och emelie for på bio, såg hairspray, log genom hela filmen.
den var mysig, musikaler är alltid lite överdrivet men det är charmen så helt klart godkänd film.
fick dock vänta ett tag på bussen i denna kyla...inte varmt kan jag lova!
ska inte skriva mycket, sitter och kollar en massa roliga hemsidor som FRIDA (tidningen alltså) tipsade om, man kan sitta i timmar, särsklit på modesidorna.
hoppas ni alla har det gott, kommer sakna elsa när hon far, imorrn alltså...
synd att vi inte hann träffas innan, men du är ju bara borta en vecka så:)
orkar inte att min dator har krupp, det är lagg 24/7, absolut hatarrrrrrrrrr!
grrr
saknar petra!
-
"ja, men alltså tänk när det är över, fan vad jobbigt jag kommer grina ihjäl mig.........
jag grinade fan efter A-Teens konsert..."


observera, jag var typ sju år, dom var mina idoler

nu ska jag påbörja kvällens dos av O.C, aningen sent men det är viktigt!
imorrn blir det slapp dag och träning på kvällen, torsdag blir stan, EMA samt emelie!
taggat ska jag säga, elr ja endast torsdagen.

pusshejsvejs

/Linnéa


image14
Hösten övergår sakta men säkert till vinter, Linnéa säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0