don't loose yourself in your fear

åh hansons the walk........ jag blir sentimental ja...
hehe folk gillar nog inte min musiksmak, hanson&tokio hotel.
men musiken är helt underbar, och alla;
hanson är inte bara mmmbop, det var 11 år sedan.
hanson är kärlek!
especially zac...oh mama.. asså inga ord!!!!!!
-
så nu har jag klippt, inte speciellt stor skillnad, bara slingat lite ljusare och så..
imorrn blir det som tidigare sagts stan, med amanda,emelie och cissi :)
sen kvällen blir ju EMA och emelie, tokiohotel for sure.

min käre far har grejat datan så nu funkar msn och limewire helt bra, och visst hade jag virus alltid;D

jag har skolångest...prov...prov.....prov....resultat....betyg...mammaa

She counts the time 'til her heart breaks
Just waiting for her next mistake

jag har inget kul att skriva.....
jo, jag for förbi elsa idag och sa hejdå, hon har ju som ni vet dragit till alla araber nu, alias egyptien.

nu ska jag läsa frida, må dåligt över livet, må bra över lovet och later on kanske se o.c, bara 4 avsnitt kvar på säsong 1 nu, och det är tragiskt för säsong 2 har inte ens börjat ladda än!!!
hur ska jag överleva? ;/
aja, puss på alla söta som läser min blogg :)

image15

JAG SKA GIFTA MIG MED...............................

...............HONOM!
image16


Kommentarer
Postat av: alice

då gifter jag mig med hans bror :}

2007-11-11 @ 16:02:57
URL: http://lillalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0