you make the sun come up oh you're my everything

hej igen, jag är trött som fasen, har en äcklig stank efter våran mattevikarie i näsan, seriöst alltså, har känt lukten hela dagen, sjukt jobbigt.
det var inget större fel på rolf, men han stank så mycket att jag fortfarande känner det, det är verkligen asjobbigt, jag mår illa och andas endast genom munnen.
jag tog bussen hem eftersom det var så jävla kallt, jag höll på att frysa asset av mig.
nu har jag nyss badat och läst min bok "räcker det om jag älskar dig?", jag frös så jäkla mycket när jag kom hem att jag var tvungen.
dagen var dryg...
matte är aldrig kul, slöjden var sådär, spanska är inte heller kul, och jag har ingen röst pga min förkylning så kören var inte som vanligt heller, men det var i alla fall det enda som lite kul idag.
och träning blir det inte heller,så klart.
jag vet inte vad jag ska skriva om, jag ska i alla fall ner och börja med matten om en stund, just nu kollar jag in hansoncovers på youtube:)
later
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Linn

jao, tvillingar rocks ! haha

2007-11-28 @ 17:57:24
URL: http://mysigast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0