you just call out my name

so far har dagen varit dryg, hatar torsdagar.
men jag är på bra humör, otroligt med tanke på en huvudvärk som inte släpper och NO som bara ligger där nere och väntar på mig.. just ja slöjdläxan också.
jag ska fatta mig jättekort, verkligen, för jag måste plugga i tid ikv.
JAG VILL INTE ATT TH SKA KOMMA HIT! inte förrän i sommar iaf, inte februari/mars........typ juli,agusti?
utv.samtalet gick bättre än väntat, skönt att det är klart.
fredag imorrn, dagen suger men ni vet vad jag tycker om resten.
jag är fortfarande inte frisk, inte på långa vägar, hur som helst, jag tror inte att jag skriver mer ikv, om jag får tid över efter pluggandet lär det tas upp av o.c. eller alternativt gossipgirl.
fortsatt trevlig kväll,
hej
image59 i alla fall lite min


image60aldrig ful

image61inte dum heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0