xo xo gossip girl

och hur glad blir man inte när man sitter och ser på gossip girl (som förövrigt är svinbra) och hör zacs röst i bakgrunden. Jag är oerhört stolt över mina pojkar att deras låt är med i gossipgirl, eller gossipgirlcrewet borde vara stolt för att få ha ett så underbart soundtrack.
kalla mig cheesy, men dedär förgyllde min kväll.
eftersom hanson endast  förknippas med bäbispop, som ni kanske skulle vilja kalla mmmbop, så är det bra för dom att få visa deras nya sound i större kretser, det var alltså go från albumet the walk som spelades.
puss på gossip girl, puss på hanson.
shit asså, music is happiness..

hehe,något insnöad i hansonvärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0