welcome to the good life

så, hårdpluggning sa jag igår, kanske inte hårdpluggat men pluggat i alla fall, alltid något.
2 sidor ungefär.
jag är jättetrött och hade jag varit pigg hade jag säkert gjort 2 sidor till men icket.
det blir plugg i helgen och ev. imorrn om jag är tråkmurra och inte pallar adam tensta, återstår att se.
jag blev dock aningen piggare efter två koppar kaffe och en loka vildäpple, fortfarande trött men lite bättre.
jag längtar verkligen tills jag får börja träna igen(får inte förrän jag är helt frisk), jag känner mig ovanligt lat och man blir bara deppig när man inte tränar, typ hälften så mycket energi. och jag vill kunna vara med på paradiscupen.
jag har i allafall cyklat nu en stund, ska fortsätta strax, tog bara en liten paus. (inomhus dårå, inte ute i minusgraderna). det är jobbigt eftersom jag inte kunnat träna på över en månad...
jag har väldigt mycket att göra inför onsdagens matteprov, väldigt mycket.
på söndag ska jag som sagt ha kortjänstgöring i kyrkan med petra och cissi, kommer vara drygt men ändå kanske lite mysigt eftersom det är första advent, vi får se:)
folk som inte känner mig och läser min blogg har väl ingen aning om hur mina kompisar ser ut så jag tänkte lägga ut lite bilder på dom senare, inte alla samtidigt, några i taget, för jag har inte bilder på alla i think.
faktiskt, jag kan lägga ut några redan nu

image109IDA


image113JULIA

image114 ELLEN

image115KAJSA

BILDER PÅ EMELIE, ELSA MFL KOMMER SENARE!

nu ska jag göra nåt annat, ha en fortsatt bra kväll people!
puss
/Linnéa

image116
haha vart är världen på väg.....dagens grimars!






Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: mjaa jag älskar TH för musiken, men Tom är ju lätt hetast..

favoritlåten ändras varje dag, men det brukar va mellan wo sind eure hände & reden.. blir så glad av dom=)

2007-11-29 @ 17:44:54
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: kajjs

wieee vilken cooling

2007-11-30 @ 16:26:18
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0