tomorrow we're turning

jag är riktigt sur, på min förkylning, på att jag inte är rik, på mitt hus, på skolan, på tom, på bill, på min näsa, på min kropp, på hela mig, jag hatar mitt liv och ja jag låter emo, men jag skär mig inte i alla fall, tur det.
men jag orkar inte dessa dagar, vinterslask och jag kommer aldrig få pierca mig om jag inte blir frisk snart, och innebandyn har jag missat asmycket, kondisen lär ju ligga på 0, noprov på fredag, ligger efter i matten, måste plugga so, har slöjdläxa tills på fredag, mina omdömen igår var halvdanta, utvecklingssamtal imorgon, känns inte stabilt vill jag säga er.
och det är torsdag imorgon, nu återstår veckans två jobbigaste dagar, hatar torsdagar och fredagar, älskar dock fredagskvällen.
nu ska jag va positiv, lördagen blir nice, kanske inte gospeldagen då, men kvällen! efterlängtat må jag säga, med mina finaste, det kommer bli great!
julias plötsliga fall idag efter skolan var faktiskt roligaste på länge, och mitt fall efter matchen var inte tokigt det heller.
men "50 knop" på permobilgänget var faktiskt inte heller tråkigt, åh gud skrattar bara jag tänker på det.
så jag och petra pluggade efter skolan, eh ja ..pluggade är väl att ta i.
det blev mer EMA-galan och lite annat, sen skulle vi på match mot sandåkern, ingen av oss spelade så vi kollade bara, vann med 4-2, nice de, men vi kunde ha vunnit med mer men....
jag har hunnit en bit in i säsong 2 nu (O.C.), helt beroendeframkallande.
så nu sitter jag här i en lilasvart ozzyozbourne style hatt som pappa ska ha på nån kändisfets när han ska föreställa ozzy (kommer lyckas galant..), min botten är nådd.
nej jag ska göra ett sista ryck på matten, vi hörs imorrn, önska mig lycka till.
adios

image54 saknar sommaren, face på mig på uff (umeå fotbolls festival)

image55
kände bara för lite bilder....... puss på er

image56
petra,julia :*

image57 (L)

image58 villha,yepppppp

Kommentarer
Postat av: kajjs

Snygg tröjan längst ner!

första bilden ser det bara ut som att du säger "ehhhh" och fingrarna vid ansiktet :D

2007-11-22 @ 19:26:15
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0