the softness of your touch

borde kanske sova
jag satt med samma förbannade mattetal i en timme och lyckades inte, varken emelie eller hennes föräldrar heller, så den var knepig.
jag gav upp och när emelie hade käkat gick vi den "långa" vägen hem till mig i snön, sommaren är verkligen efterlängtad.
vi kollade på gamla bilder, och då menar jag gamla, hela kvällen, det är inte klokt hur kul det kan vara!
och vi kom fram till att vi är rätt lika på våra gamla webbcamerabilder, ja webbcamera är ballt.
vi kom även fram till att jag verkligen inte hade jobbat mkt på brännan innan stugan i somras, likblek var ordet.
men det var tidig sommar skyller jag på, bara för att emelie är neger året om, men som sången säger
"it doesn't matter if you're black or white"
take a look;
image104

ja....det var ju kanske inte så kul hahaha, i sommar då jävlar emli

jag ska läsa lite och sen försöka somna, lägger bara in några videos först.

mysigaste julfilmen, sevärd
love actually



älskar detta framträdande, verkligen!

pussgodnatt;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0