the back of your eyes look like my mothers

åh jag längtar till jul......hur länge är det kvar?
och jag längtar som fan tills jag blir frisk.
nämen jullovet, rätt tragiskt att det är typ två och en halv vecka, sen tillbaka till helvetet
längtar redan tills jullovet är slut(L)(L)
men själva julen är råmys, med typ ljus och allt...mjo mysigt
jag borde sova, så jag ska strax
jag har pluggat lite, jag är så jävla dålig som sätter mig och pluggar halv elva,
hatar att jag inte är som typ emelie, du är min förebild, inte för att du är pluggis, men du pluggar iaf i tid, det gör jag aldrig typ.
och jag pratade lite med petra för ett tag sen, blev glad bara av att höra rösten, bra att du är tillbaka.
och kajsa skrev ett meddelande till på apberget att jag och petra ska hålla i idrotten imorgon, ja just ja...
har man förberett nånting?! nja kanske inte
och vi har ingen musik eller nånting, det kommer suga, mvg i idrott(L)
asså jag är lite sådär beroende av a moment like this med kelly clarkson, den är ju så fin att man vill dö eller nåt, sjunger människan dåligt? frågan är ju
och what hurts the most... ja där har vi en till. låten är sjuk, sångaren är sjuk..
vill gråta, nej egentligen inte
nu ska jag sova, kommer aldrig somna eftersom det är söndag kväll så whatever, men god natt :)
image47 insane

image48

He's magic and myth,
as strong as what I believe.
a tragedy with more damage than a soul should see.
but do I try to change him,
so hard not to blame him?
hold on tight
baby hold on tight.


Kommentarer
Postat av: em

hahaha, du vill inte vara som mej linnup! det är ju bara att plugga din latis! (L)

2007-11-12 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0