sweet miss blue

dagarna går så snabbt, i alla fall när man inte är på skolan
jag kan rätt mycket på so;n, hoppas bara jag inte får ett av mina berömda hjärnsläpp imorgon, då rakar jag skallen.
glömde att vi hade oförberett engelskaprov idag, men ingen kan döma mig för att jag stannade hemma, det var ju oförberett så, och dessutom lär ni vara rätt less på mina hostattacker och min ständiga snuva, visst låter jag mysig?
jag orkar inte att man kan se ut sådär, när man också kan sitta här och se ut som man gör.
helt sjukt ju!
aja inte deppa nu, helg snart! imorgon blir nice, förutom skoldagen dårå.
jag ska inte skriva mkt idag, jag SKA hinna med annat än dator ikväll, eller nej inte annat än dator, men jag syftar på o.c. så annat än internet låter bättre.
miss blue är underbar och man blir sjukt glad av den!
har en känsla av att jag kommer sjunga pinsamt dåligt i morgon, har fått känningar i halsen igen, timingen är super!
nu ska jag göra nåt annat vettigt:)
puss på alla söta som läser min blogg;*

image72
 
/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Linn

Din blogg är jättebra, Miss blue är jättebra, TH är jättebra, alllllt är bääääst ! :D

2007-11-22 @ 22:09:00
URL: http://mysigast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0