sweet home alabama

MAMMAS REJÄLA MAMMAS MAMMAMAMAMMAMAMA
heh... innan jag förklarar mitt damp ovan ska jag kort sammanfatta dagen.
NO suger, musikteori suger, svenska okej, so okej, skola not okej.
att sluta 15.20 är inte drömmen, och på speltimmen idag fick vi spela nån jäkla salsa med nån indian som hette dante. slagverk och spansk sång, hehe ja.
efter skolan stod jag och petra och väntade på bussen hem till mig i en kvart,om inte mer.
sedan ringde emelie och sa att norah var sjuk så de blir inget ikv, kanske bio med the gang, hehe
men kanske nästa helg eller nåt!
och sen kom emelie hit och meddelade att hon får pierca ögonbrynet, nog fåre va.
vi ska göra det samtidigt, jag läppen, hon ögonbrynet.
snart ska jag käka sen ska vi ringa till några och se om vi ska fara på bio eller inte, annars hyr vi bara nån film tror jag.
NU TILL DAGENS SJUKASTE SAK
ÄR TOM THE FUCKING KAULITZ FUL NÄR HAN SJUNGER SWEET HOME ALABAMA??????NOG
JAG KLARAR INTE DETTA,NI FÅR SE SJÄLV, SKRIK MED MIG!


nu ska jag gråta lite, puss på fredagskvällar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0