sweet dreams

jag orkar inte skola, dagen var väl helt ok i grunden men omman tänker efter så är det grymt drygt med jävla no och so och musikteori, på en fredag, och att sluta typ halv fyra som alla andra roliga fredagar är förjävligt.
sista lektionen, musik, uppspelning, gick inte så bra, förkyld och låga mickar, foajéuppspelningen måste bli bättre.
efter skolan drog vi till stan, hände inte speciellt mycket, drog hem vid typ fem?
tog bussen 18.53 tillbaks till stan, chillllllade runt och gjorde inte mycket vettigt, gick runt mest.
kallt som satan, drog till mariehem tror jag jo..
var på ug en stund sen for vi hem till david, he e nice de
kom hem för en ca 40 minuter sen gissar jag, kvällen var bara nice!
gospeldag all day imorrn, sen mina babes på kvällen, det sistnämnda är taggat kan jag lova!
o.c. nu, adios
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0