stranger that your sympathy

nice dag igår, bortsett från febern, snälla käre gode gud, gör mig frisk.
stannade hemma på dagen, tjänade inget på det, blev bara mer förkyld, och på kvällen drog jag till kajsa med emelie,ellen,elsa, ida och julia:*
mys vill jag lova, vi drog till kvantum, jag köpte en burn-energidryck, hehe alla säger att man blir speed av sånt, men nja, äcklig var den i alla fall..
hemma hos kajsa såg vi lite idol, eller ja typ en låt, alla pratade as usual, det är roligare.
några körde ansiktsmasker, andra satt vid datorn, jag var "the bartender", jävligt kul alltihop.
jag och elsa skuttade runt kajjs kök med snygga frillor och bananer, kul som satan vill jag lova, jag låg på golvet och skrattade, haha, ingen annan tyckte det var kul, och det gjorde det ännu mer kul, leffe&roffe the humor..yes.
nämen allt var bara kul, skrattade mig igenom hela kvällen/natten.
emelie och julia somnade i kajsas rum, resten låg i soffan och på madrasser på golvet, ba myspys
allt var verkligen roligt i natt, jag skrattade åt historiens sämsta skämt....t ex kajsas kassa natthumor, så dålig att den blev kul.
min dockteater med brynolf och rakel var rätt kul också, den finns på band.....cought on camera...
inte för att nån någonsin kommer att få se den men.
vi somnade framåt fyra tror jag.. vaknade tio(?)
vi drog till kvantum i morgonfrillan och utan smink och köpte frukost, inte dåligt.
nu ska jag snart dra och kolla på våran match, sen blir det emelie ikväll :)

puss och hej

image42
cool


obs! petra hemma snart, can't wait








Kommentarer
Postat av: kajjs

hahahah så jävla kul det var!
Natthumorn, men du glömde ju skallepär? :)
puss!

2007-11-10 @ 18:12:49
URL: http://kajsanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0