so tell me you don't think I'm crazy

tisdagen avklarad, en konstig dag, men helt okej bra.
jag blev godkänd på matten, sjukt sköööönt
och svenskanov. fick endast ett VG-, men jag förstår varför, och det suger, men hela novellen sög.
efter skolan vart det emelie, my sugar
drömmar....... man dör ju
och lite plugg fick man gjort iaf..lite.
och så har jag beställt schrei live+adventskalender, feels good!
och maybe it's gonna happen, tråkiiiiiiigt
och mami kmr hem imorrn, thank god
och a moment like this är en sjukt fin låt
och so is "what hurts the most"
-och nu ska jag sluta säga och
kvällen med emelie och julia var nice, lilja 4ever, ugly betty och dh.
jag tycker att det är sjukt hemskt, det kommer gå bra, lycka till.
ska sova, pussgodnatt
petra come home...
jag blir galen på skolan, allt plugg, fy fan vad less man kan bli
ta mig till deutschland
image33 SCREAM TIL' YOU BELIEVE IT

image34

^my baby

image35

Gammbilden, jag vet. MEN KOM HEM NU ÄLSKADE

image37


OH YES


PUSSSSSSSSGODNAAAAAAAAAAATTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0