so sick of sickness

är sjuk, är alltid sjuk, borde egentligen stanna hemma tills jag blir frisk, men jag missar så mycket i skolan då, därför är jag hemma nån dag nu och då, och det är värdelöst.
kom i alla fall alldeles nyss hem från vårdcentralen, fick något penecillinaktigt, dom stack mig även i armvecket.
köpte en hudkräm på apoteket också.
måste till skolan i morgon, fast jag inte lär vara frisk, för jag vill inte missa provet, då måste jag göra det senare och det är ovärt.
men ofta jag kommer kunna sjunga? tvivlar
nu ska jag läsa kenzas blogg, den är aldrig tråkig och efter det tänkte jag avsluta sista oc-avsnittet.
pussar på tom
hare gott!



allas våra älsklingar
 
min I will always love you video. darlings:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0