sexy love

första skoldagen, oh mama
nej inte överdrivet jobbigt, klassråd, film, lunch, hål, idrott, spanska.
och guess whaaaaaaaaaaaat, VG på spanskaprovet! blev helt klart överraskad.
tisdagar innefattar matte och det suger så mycket att hälften vore nog.
utan er i skolan hade det varit olidligt
"but that's the way we get by, the way we get by"
min förkylning håller i sig så det blev ingen träning ikv..
så jag var hos julia efter skolan, med ellen och kajsa, det var bara mysigt :)
åh jag ska säga det igen, saknar petra och elsa.
jag ska fatta mig hyfsat kort så jag hinner se klart mitt oc-avsnitt som jag inte gjorde igår,
och efter det ska jag förhoppningsvis kunna somna, det behövs.
-


yes rachel bilson kan sina grejer..

image28

så snygg att man typ...dör

image29

Ja det var några år sedan, men oj så söta!

image30

mischa's got the style, förutom skorna dårå.

image31

what a cutie

----
tydligen ska tokio hotel få semester snart, bara bra att dom får ta det lugnt.
enligt nyheterna ska dom resa bort till en "hemlig ort och hemligt hotell".
hoppas på snygga paparazzibilder på tom utan tröja, mjaoooow
.
nu drar jag, tjohej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0