rascal flatts

jag vet att jag sa att jag skulle börja med min video nu, men en sak först.

måste bara säga att rascal flatts gör underbart fin musik!!!!!
älskar sångarens röst och allt.. mmm melike
image120


hehe jag gjorde ett emo test för en stund sedan, här är resultatet!
image121 Linnéa, du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran (bilden). Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt,sämre,Du.

ehh, slutklämmen tackar vi för, naat.

näe men jag blev i alla fall 10% emo.

testa själv på
http://www.emocore.se/

Kommentarer
Postat av: em

haha, jag blev 16% emo!

2007-11-29 @ 19:51:56
Postat av: ida

ja blev oxå göran,, så nu har han och jag två saker gemensamt, vårat efternamn och att ingen av oss är emo,, vilket jag redan visste :)

2007-11-30 @ 16:54:14
URL: http://idla.blogg.se
Postat av: myyysaaan

hahahha jag gjorde det, jag vart -6% emo kan man ens bli minus???

2007-11-30 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0