one night in tokio

japp, så äntligen har man fått sina grejor, dvdn och kalendern, inte illa!
allvarligt, jag ber dig käre gud som är i himlen, snälla söta gör mig frisk.
jag pallar inte detta, huvudet väger 26 ton och det är fullkomligt omöjligt att andas genom näsan, underbart jag lovar.
helt chill dag, lite smådryg emellanåt, men lungt bättre än efter schemat.
bloggoperan var helt okej, kanske inte min sorts "teater" men dom sjöng bra i alla fall, ska inte klaga men som sagt inte min grej.
längtar tills i helgen, orkar inte skolhelvetet
längtar till jul(L)
aja, nu blire matematik, jag tvivlar på att jag kommer göra alla sidor, är helt trött i huvudet.
men wish me luck,
förresten, o.c. är bäst! :)
har ni riktigt tur så kommer jag tillbaka om en stund, vi får se
ciao

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0