nothing else matters

det första man ser när man kommer till skolan är att hkn är inställd och vi har två timmars hål efter lunch, ingen dålig start,och bättre blev det.
sen kom petra, världens bästa petra, äntligen
sen får jag veta att soprovet är på fredag och inte på onsdag, underbart
dessutom slapp jag göra NOprovet idag, det blir på fredag
sen på so;n säger christer att han vill flytta soprovet tills nästa fredag i stället för nu på fredag.
och vi har ANTdag imorgon vilket betyder ingen matte, så jag kunde dra på dalenmatchen ikv istället för att plugga.
vilken dag!
som sagt imorgon har vi temadag på skolan, ANT (alkohol,narkotika,tobak),
så alkohol är temat, hoppas på promilleglasögon, nämen det blir iaf bättre än vanligt
och later on ska vi på en blogg-opera, ja vi får ju se hur det blir:)
nu ska jag se o.c. snabbt som tusan, puss och hej!

image51
bäst i test


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0