live every second

nice dag, fick endast G på NOprovet, hade jag inte ändrat svaret hade det blivit VG, sånt är surt men jaja.
kammade VG på inlämningen iaf, och VG var högsta så det är nice.
SOprovet gick sådär, helt ok, inte felfritt men!
det gick inte så bra på uppspelningen i foajén, förkylningen sabbar allt...........uhh
efter skolan drog jag, petra och julia till stan, köpte lite saker typ hårinpackning, knästrumpor, nya tajts, örhängen, två mössor i typ baskermodell osv.

nyss sköljt av min hårinpackning och tagit bort ansiktsmasken, nu äre fräscht, hehe.
ska alldeles strax ta en prommis till kvantum med min favoritpetra, sen blir det förmodligen o.c. och annat mysigt hela kvällen/natten!:)

måste göra mig i ordning, bloggar mer ikväll!
puss på alla!

/Linnéa

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0