just to break my fall

åh fett att vi har hål imorrn ellen, bara jävligt nice!
och välbehövligt, för vi har sjukt mkt plugg.
jag i alla fall........
asså 3e inlägget ikv, men jag är rastlös, har försökt mig på so;n men mina tankar hamnade nån annan stans.
jag är desperat, jag behöver tom, jag behöver i alla fall se honom, jag orkar inte hålla på såhär längre, jag måste träffa honom, måste. Snart hoppar jag på ett flyg nånstans där dom för tillfället befinner sig, även om jag är pank.
en sak till, elsa och petra ska hem nu, honeys.... jag julia och ellen behöver er på skolan, alright?
ni är mina bästa :)
jaojaojaooooooooo
and the historybooks forgot about us and the bible didn't mention us, not even once
så at the moment har jag julia på tråden, som sitter och nynnar på alicia keys-no one, haha sötare får man ju leta.
klockan rusar, låter som mamma, måste sova, har ingen lust, ansiktsmask i fejset, ett halvt oc avsnitt som väntar, måste välja morgondagens kläder (så jag kommer i tid), måste packa gympasaker (samma syfte), måste som sagt sova, men jag orkar inte.
dagen  har vart bra, ska i alla fall inte klaga.
jag tjatar mycket om you-know-who, tro mig jag vet.
you see jag är inne i en period, precis som i somras, en jäkligt intensiv period, deprimerande period, och det är mysigt, men sjukt jobbigt också.  jag känner inte ens killen. eller på ett sätt gör jag det, hur kan man då vara så besatt, frågan är ju..
men jag är inte speciellt seriös när jag säger att jag kommer få honom, men drömma kan man ju..
lite deprimerad blir jag också av att chatta med samantha, som bor en bit utanför new york, hon har ett tråkigt liv jao, mitt är nog roligare.
här kommer dagens sista bild,
på tom, självklart.

image22

someone is waiting
someone who understands exactly how you feel,
maybe that someone's me
maybe it's meant to be
lovers, strangers
sometimes bombs fall quietly
maybe it's chemistry
I hope that someone is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0