in a way he's giving up some of himself

jag hatar den här kvällen, fy fan vad sur jag är
matte kan dö en plågsam död (jag gjorde ett halv tal, ett HALVT, och jag skulle ha gjort 7 sidor)
jag är hjärndöd, uppfattade inte ett ord.
och min tv, det helvetet som aldrig har krånglat förut funkar inte precis när det är veckans viktigaste, veckans enda viktiga tv-program. Så nu missade jag i princip halva DH och sitter för tillfället i niklas rum. Och jag hatar det här tangentbordet, ahhhh bra humör my ass.
imorrn måste jag hårdplugga matte, vi får se hur det går, men jag ska försöka.
asså AHHHHHH mitt humör är som bortblåst, jag hatar sånt här!
men jag älskar alla söta som tar sig tid att läsa min blogg, ni är goa!
Jag vill få mycket läsare på min blogg nu, det stod i mitt horoskop att jag håller på med "data" och att jag ska utveckla det och blablabla, så här är jag och utvecklar, nämen jag ska försöka (som jag sagt förut) att ge bloggen en egen design istälelt för den här tråkiga vanliga fashionbloggen.
VET NI VAD??????
ZAC, MIN ZAC, MIN ZAC, SKA BLI PAPPA!!!!!
okej I admit, jag är inte lika hansongalen som förut, men så fort jag sätter på en låt kommer allt tillbaka, och det är jobbigt, så jag undviker hanson just nu..
Jag är glad för zac, men det suger ändå. Jag gillar inte han&kate tsm, avgudar han, inte hon. Hon har inte gjort honom något men det är bara störande, han känns mer min......hehehe något egotrippad.
nej jag ger mig, mer hennes än min, but in my mind, oh in my mind he's so mine.
Någon som är mer min in my mind är den underbaraste av dom underbara
-my tom.
han ska bli min.........
jävlar jag svamlar..
jag ska koncentrera mig på desperate housewives nu, är somsagt hjärndöd och uppfattar inte mycket, inte ens vad dom säger på tvn.
image106

Kommentarer
Postat av: Gossip Girl

Snygg bild!

2007-11-27 @ 22:10:38
URL: http://piinkpassion.blogg.se
Postat av: denize

ååå jag missade :(

2007-11-28 @ 10:09:54
URL: http://denicebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0