I'm walking on sunshine

dagen var skitbra, även om den var konstig.
var på bra humör, typ halva klassen borta, bara skönt att vara sådär få.
underbart med luciasånger på kören.
på spanskan var alla boys borta så vi var typ 6 st, och spelade bingo.
hur nice som helst, och vem vann?;)
aja men efter skolan gick jag börbi kajsa, som inte var hemma, sen ellen, som inte heller var hemma, sen kom jag på att jag hade glömt mina nycklar och gick då till julia (vilket var världens omväg), och det var inte jättevarmt när man endast hade tajts  och overknees på benen, men jag överlevde, väl hos  julia kom jag på att niklas var hemma, så jag hade inte behövt frysa ihjäl, menmen, en liten pratstund med julia är aldrig fel.
ikv måste jag plugga no, längtar inte alls.
nu ser jag oth, lika bra som alltid. och ärligt så har jag inte sett klart sista oc-avsnittet än, aldrig hunnit.
jag antar att mamma är hemma vilken sekund som helst, förmodligen neger.
nu kmr mamma, hejdå! :)

image38 MIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0