I'm a winner at a losing game

jag ska stänga datan nu, moviemaker har ändå hängt sig..
har jobbat nån timme på en apologizevideo med th. orkade inte göra videon till engelskan, ska göra den senare, i helgen kanske.
jag måste bara tipsa er om kenzas blogg, den är riktigt bra
http://www.kenzaas.blogg.se/
check it ouuuuuuut

jag har börjat tanka dom tre första avsnitten av gossip girl, det ska ju vara bra, och medans jag väntar på mysan som jag ska låna o.c säsong 3boxen av är det bra att ha någonting att sysselsätta sig med..
fast det har jag ändå iofs, känns som om man har alldeles för lite tid.
emelie ringde för en stund sen och frågade hur man klipper pannlugg, hon skulle kanske göra det, hoppas, det skulle vara kul!
rascal flatts-winner at a losing game är underbart fin.. älskar den.
ska länka senare!

värsta söta mössan ju!
image125





nu ska jag bara kolla mina 260 mail, eller iaf några av dom, typ 10...
mest spam säkert.

Have you ever had to love someone that just don't feel the same?
Tryin' to make somebody care for you, the way i do,
is like trying to catch the rain.
And if love is really forever, I'm a winner at a losing game.
-tom.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Söt mösssa!

2007-11-30 @ 20:48:25
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0