I'll be better when I'm older

hola, lite halvdryg dag, åh jag riktigt längtar till engelskaprojektet, kommer bli så grymt kul.
mindre kul är morgondagens fysikprov, men jag kanske slipper, beror på hur jag känner mig imorrn, är
så jäkla förkyld, och det blir värre hela tiden.
jag har aldrig nåt kul att skriva i dessa dagar, ute är det hej mitt vita vinterland, det suger.
hatar kyla, usch. Höst är mys, julafton är mys, alldeles för lång vinter är hemskt.
so, I think it's gonna happen, very nice...
även om jag är sjuk och febrig i morrn så ska jag vara med på kvällen, jag måste göra nåt kul och det blir mysigt, även lördagen blir myspys, emelie emelie emelie:*
söndagen blir även mkt bra även om jag hatar söndagar, PETRA KOMMER HEM, min älskling, har saknat hur mycket som helst, men det är väl inte dagens nyhet för er som har läst bloggen förut, hehe.
och elsa, som jag sa. leffe&roffe better together, du är ju typ hemma nu, när får jag träffa dig, imorrn? måndag?
saknat dig youknow!
men det har gått mkt bra med julia och ellen, ni är för fina:*

nu ska jag göra ngt kul, en låtlista, okej det här lyssnar linnéa på right nooooow:
1.rihanna-cry
2.rascal flatts-what hurts the most
3.kelly clarkson(heh)-A moment like this
4.Mat Kearney-where we gonna go from here (scrubs soundtrack)
5.Edwin McCain-I'll be
6.GooGoodolls-sympathy
7.tokio hotel-hilf mir fliegen
8.tokio hotel-1000 meere
9.Byz-Hey där!
10.alicia keys-no one

^ingen speciell ordning

what to do now........?
nya låten på ensemblen blev robyn-be mine, oja den är skön.
jag ska köra dedär pratet i slutet, haha weird..

eftermiddagen var enbart jobbig, efter skolan alltså.
så jävla surt, men det löste sig.
och man kan ju va jävligt glad över det.

så fett med helggggg imorrn, åh juste jag har börjat läsa gossipgirl, me gusta
jag har en svag känsla att "säsong 2" av O.C som jag tankar nu endast är 2 avsnitt, det stog nåt sånt sist jag kollade, det suger bigtime..

alltså ändå skönt om jag är sjuk imorrn, men det suger också, det kommer bli stressigt som fan till veckan, men so:n och allt... vill både och
men jag orkar inte dåliga betyg, och jag måste träna jävel till provet, kan lite nu, måste kunna mycket.
som sagt, det återstår att se.

nu räcker det, så intressant är det inte.

image40
How did I get here with you, I'll never know
I never meant to let it get so personal
After all I tried to do, stay away from loving you
I'm broken hearted, I can't let you know
And I won't let it show
You won't see me cry

såhär tycker jag om dig älskling;
image41

puss /Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0