I feel so claustrophobic here

God I love saturdays
vi drog som sagt till stan, jag hittade inget kul idag, vi gick mest runt.
åt lunch på escarol, petra körde på hederlig pannkaka, jag,emelie och julia tog bakad potatis med nå currytjosan, inte gott i alla fall.
sen gick vi vidare till BikBok och JC,
jag mådde inte så bra i slutet,kände mig febrig så jag for hem eftersom dom ville stanna, men tydligen for dom precis efter att mamma hämtat mig så det var ju ovärt för dom att ta bussen dårå, men shit happens.
i kväll har jag verkligen tagit det lungt och bara kollat runt på olika bloggar, däribland kenzas ofcourse, varje dag!
jag längtar verkligen efter sthlm nu, shopping i huvudstaden eller umeås indiska-stadium, jag väljer alternativ ett utan minsta tvivel.


just nu sitter jag inne på olika hemsidor, http://www.topshop.com/ , http://www.urbanoutfitters.com/ , http://www.nuknuk.se/ däribland :)
ska se o.c. och eventuellt någon sorglig film efter det, imorgon blir det ev. skyltsöndag eller så ska jag fixa saker till rummet, måste även plugga lite matte.

utmaning:

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Linnéa Johagen
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Julia Alicia Kaulitz
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? agnes eller tindra.
04. vilket stjärntecken är du?
Jungfru
05. vilken årgång är du? 1993
06. vart bor du? önskar jag kunde ljuga och säga sthlm/usa men dessvärre är sanningen Umeå.
07. bott utomlands? nej men vill
08. flyttat antal gånger? en,två?
09. vart skulle du vilja bo? sthlm,gbg,usa
10. vilken skolklass? 8m (musikklass)
11. vad vill du bli när du blir äldre? snuskigt rik,smart och snygg

UTSEENDE

01. hur lång är du?
167 cm (?)typ
02. hur mycket väger du? svårt att säga när man knappt vet
03. hårfärg och frisyr? blont, soon to be blonder. Ingen snygg, halvlångt med snelugg som numera är för lång för att kallas snelugg.
04. ögonfärg? Blågrå
05. mest nöjd med? vet inte....ögonfransarna?
06. minst nöjd med? resten
07. skostorlek? 39/40 (hett jag vet)
08. glasögon? nej
09. har du några piercingar/tatueringar? öronen, snart läppen och naveln

FAVORITER

01. filmer? I am sam, man on fire, bring it on -all or nothing, titanic.
02. låtar? ingen speciell, många bra
03. årstider? sommar och höst
04. mat/dryck? grillat, tacos/fajitas, LOKA, Vichy Noveau och Tropicana apelsin samt tropicana mandarin morning!
05. djur? hästar,katter
06. färg? ingen speciell, vad tråkig jag är..
07. parfym? Britney Spears curious, naomi campbell cat deluxe
09. ämne i skolan? musik
10. sysselsättning? musik, film, kompisar, fotboll, resor, mys, pengar!

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka?
En kort skinnjacka från nån konstig butik vid namn ICE i sthlm, jackan var nästan det enda snygga i hela butiken, och en marinblå lite längre jacka från H&M
02. vad använder du just nu för skor? inga just nu
03. favoritfärg på kläder? typ allt, använder sällan riktigt knalliga färger dock
04. favoritmaterial på kläder? inget speciellt
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? sommarkläder/höstkläder, allt utom vinterkläder
06. favoritaffär? topshop, cubus i gallerian, för inredningsprylar indiska.
08. favoritmärke? inget speciellt
09. vad har du för tröjstorlek? 36/38 M

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan?
litet TYVÄRR
2. vilken färg på tapeterna? rosa och vinröd fondvägg (ska måla om när som helst, typ om nån vecka)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vinrött,purpur, rosa, vitt
4. vad vill du ändra där inne? håller just nu på att göra om, men vill bygga ut, vilket är omöjlig. Vill ha ett O.C.rum, alltså så stort.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
svar: alla=)
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? skog, gympasal, två stora hus som jag vill bo i, prästsjögården och fjärilsvägen.
7. vad gör du oftast i ditt rum? ligger framför datan i sängen och ser på tv
8. favoritpryl i rummet? datan,tvn,dvdn,videon,tvn,gitarren och kuddarna.

vi tar en till!

Bloggaren ska skriva 10 fakta/vanor om sig själv

♥ Jag har somnat med min gitarr i famnen
♥ Jag har somnat med huvudet i matteboken, på tangentbordet, samt på lektion.
♥ Jag tror på andar
♥ Enligt mig är bruna ögon det finaste som finns, kollar alltid först på ögonen på alla och det är oftast det jag kommer ihåg av någon, ögonfärgen.
♥ Jag var pinsamt pinsam för några år sedan när jag var galen i en kille, jag var på hela tiden, sjukt dryg och omogen, ångrar allt nu, skäms när jag tänker på det.
♥ Jag brukar komma på mig själv med att tänka på engelska ibland
♥ Är otroligt sentimental när jag ser på film och tv själv i mitt rum.
♥Är livrädd för döden.
♥Tycker att Kenza (www.kenzaas.blogg.se) har ett,enligt mig, helt perfekt utseende
♥ Har haft ett stort födelsemärke i pannan som jag opererade bort för ett par år sedan.

så that's it, nu ska jag se o.c.
puss på er för att ni läser bloggen som för övrigt ska få en ny design inom kort, vi ses imorgon, eller orkar jag skriver jag något senare ikväll!
<3
/Linnéa

image78


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0