I en rosa helikopter

bara plugg
fett drygt, trodde att det bara var so;n men nja bokrecensionen ska göras till imorrn och jag måste börja jobba på filmen jag ska klippa ihop till engelskan, det tar ju ett tag.
det värsta är att mitt bokrecensionpapper där det står vad den ska innehålla är kvar på skolan och jag behöver den typ rätt mkt ja.
längtar till helgen........
dagen var sådär, blir jag frisk blir jag glad, blir jag läxfri blir jag glad, men det kommer inte hända så.
julen är rätt efterlängtad den med, fick höra av mami att kate drar till staterna över jul, san francisco i juletider låter inte tvärdumt. om man bara hade pengar.
jag ska bli mer aktiv i mitt bloggande, jag lovar, när jag får tid, och så ska jag bara designa om sidan lite, det känns roligare.
jag ska försöka komma igång på recensionen nudå, och sen kör jag rakt på med so:n, sedan blir det kanske sista ocavsnittet, gossipgirl eller liknande, apberget finns alltid, gamle vän.
so long:)

image66
haha är inne på gamla datan. i stugan för kanske 2 år sedan? söt.....

image67
hade alltid lilla knullrufset på morgonen, jag och brorniklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0