he lives in me

filmen igår var bra, se den....
jag är fett förkyld, asdrygt
emelie all day idag, först kalas hos hennes moster, sen jeppes match, ba chiiiiiiiillll.......
jag är så jävla tröttttttttttt
petra är hemma, magsjuk dock, stackars..
vi har saknat dig mer än du tror :)
jag ska plugga snart.......bara lite mer o.c. först,
oj, nästan tre timmar senare och fortfarande inte publicerat, oops glömde...
klockan är.....20.51 och jag har inte pluggat än....
jag är lyckad.......
jag gillar att göra mkt punkter
det blir liksom...en paus...
jag hatar att göra en punkt, det är bara lite rakt på sak ba punkt.
yes jag pratar om punkter, tragiskt
och jaaaaaaå o.c. är typ det bästa som finns.
och nyss fick jag veta att vi typ har hk tills imorrn, jag hatar mig själv
men nej nu måste jag plugga till no-provet, ska skriva en fusklapp om jag hinner, men det är ganska meningslöst, för man kan aldrig ta upp den, har aldrig gjort det, lärarna kollar på mig konstant..
det som då är lite positivt i min tillvaro är att morfar kom förbi igår och plötsligt är man 500 spänn rikare, synd att man inte träffar honom oftare;)
hoppas ni har det bättre än jag :)
godnatt tror jag

Save some face, you know you've only got one.
Change your ways while you're young
Boy, one day you'll be a man
Oh girl, he'll help you understand
Smile like you mean it

image46

bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0