good morning what a beautiful day

god morgon på er! hann inte blogga något igår, jag somnade vid sju-halv åtta och sov otroligt nog hela natten!
igår hände inte så mycket, jag klev upp 06.15 som vanligt, duschade, åt havregrynsgröt med banan (nej inte det godaste), sminkade mig lite, borstade tänderna och for till skolan. Som vanligt på måndagar var jag bland dom första eftersom jag åker bil med mamma och pappa som börjar vanlig tid, emelie hade redan kommit så jag gick till dom. Sedan kom tavelsjöarna.
Vi hade ingen lästid som vanligt utan började lyssna på alternativa revylåtar i stället, vi röstade fram 4 st, resultatet blev okej. Dagens lycka var att spanskaKarin är sjukskriven i tre veckor, vilket resulterade i en ny vikarie, som tyvärr inte var så bra. Men Karin slipper vi, och då kanske vi tom har chans att lära oss något, hoppet finns ju.
På HK;n gjorde vi någon slags äppelpaj, inte den godaste men whatever.
På idrotten blev var det Volleyboll vilket var skitkul!
Efter skolan for jag,elsa,julia,ellen och petra ner till stan. Jag skulle bara köpa ett par örhängen på gina tricot och petra en ögonbrynspenna, sen gick vi och fikade på station. Efter det gick vi till MVGgallerian och ellen köpte en jacka, sen tog vi bussen hem.
Hemma såg jag att jag hade fått nya numret av FRIDA och en "exlusiv intervju med tokio hotel", så jag tog ett varmt bad och bläddrade igenom den ett tag, återkommer om intyervjun senare idag (inte så mkt tid nu).
Sedan åt jag middag och efter det var jag sjukt trött och la mig och läste FRIDA.
Jag somnade som sagt mellan 7 och halv åtta och vaknade klockan 6.
Jag vaknade av att jag frös utav helvete. jag tänkte stiga upp då så jag gick upp och tvättade ansiktet samt tog min hostmedicin och mina tabletter, morning ritual.
Men det var så jävla kallt så jag la mig igen, frös fortfarande, drog på mig 3 tröjor och två par byxor
-fortfarande kallt!
Jag gick ner, tände ljus, åt min jäkla gröt och läste världens bästa FRIDA
-ta mig till sthlm!
Nu sitter jag här och har bråttom som fan,
skoldagen idag inleds med aerobics och volleyboll.
ha en sjukt bra dag och grattis till Izak som fyller år,
måste rusa, puss&kram!
/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0