good day

det blev ingen skyltsöndag, dock plugg, nästan lika roligt.........hm
är hos emelie nu och tar en paus i mitt "intensiva" (hm) pluggande, imorrn är det som alla vet skola och jag ska inte ens kommentera. Har dock inga prov i veckan och det känns riktigt skönt, dessvärre matte och noprov nästa vecka tror jag, nej nu ska jag fortsätta, höres sen!
vad gör ni idag?
puss
/Linnéa
image86
 komm und rette mich, ich verbrenne innerlich.
image87 honeeeeeey
image88
image93
image94
image95
image96
image97
image98
image100
image101
image102
image103

meine lieblings

Kommentarer
Postat av: ida

den stjätte rörelsebilden på tom, asså vars kmr det ifrån igentligen?

2007-11-30 @ 17:21:55
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0