carpe diem

ja, så kvällen är så gott som slut.
ema som varit så taggat var som vi förväntat oss riktigt bra, th gjorde allt.
regnet, oh mama, hade jag varit kille kan ni ju gissa vad som hade hänt o_O
tom kaulitz är enligt er kanske uttjatad, men han är så grrr att man inte kan sluta babbla om det,
går inte, not possible.
han är iaf soon to be mine och han är det vackraste på denna jord, thats for sure.
ohh, engelskan rullar på som vanligt..
imorgon (idag) blir det ev. stan med fröken ström, annars ska jag verkligen försöka plugga lite so eller no, men jag tvivlar starkt på att det kommer att lyckas.
vill ni ha en dokumentation av kvällen i bilder är ni mer än välkommen att titta in i min bilddagok=)
linneath.bilddagboken.se
jaa...jag är tom på ord, rätt trött, mysigt trött, har en tvångstanke att vara vaken ändå, men jag får se hur det blir med det.
petra har varit borta ca en vecka nu och det känns som fyra, kom tillbaka nu tack!
julia du är också välkommen tillbaks!
när jag väl är igång så får vi inte glömma elsa, även om du for igår.
och ellen har jag inte träffat på länge heller...
saknar allihop!

lovet går mot sitt slut och jag önskar verkligen av hela mitt hjärta och hela min själ att det hade varit i alla fall några veckor till, jag har skolångest som få gånger förr.
åttan är som folket säger, hemsk. och vi har inte ens gått halva, känns surare än ord kan förklara.
men tro mig, jag kommer sakna klassen när vi splittras efter nian, ni är (dom flesta) great.

nu ska jag ge mig, ciao bella

image19

puss /linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0