burn it up

hajhallå!
klarade dagen med nöd och näppe, hatar verkligen torsdagar.
bangade adam tensta ikv, måste fan ta det lugnt nu när man har chansen.
ingen matte imorrn, god bless fridays. eller egentligen hatar jag fredagar,men eftermiddagen och kvällen kvällen är underbar. det kommer bli jättemysigt hos emelie imorrn, har fått receptet på amerikanska cupcakes med glasyr av Anna H idag, så det blir bakning imorgon, och som sagt pepparkakshus med norah!
nu lite tråkigare saker. Teknik är äckligt, jag hatar teknik. Dessutom måste jag hitta igen mina bortslarvade HKläxor. Jag är inte taggad inför slutbetygen snart,inte ett jävla dugg.

drygare helvete får man ju leta en stund
 Niklas

skriver mer efter maten, brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0