back to black

tillbaka, jag orkar inte niklas just nu...
så jävla irriterande.
jaja, ikväll ska jag kanske plugga lite och ev. följa med mammsen och handla lite eller så:)
några dåliga saker:
-vi trodde vi var lediga på måndag, men icket. vi har inte ens halvdag, vi går hela, fan.
-min bokrecension som jag satsade jävel på skulle jag ju skicka till helenas mail (min mentor) förut. vilket jag gjorde, sen upptäckte jag ett fel och gjorde om det och skickade igen, felet var att nu upptäckte jag att jag skickat till fel emailadress så helena har alltså fått min gamla, den mindre bra. och det suger, för då blir det väl G el VG då, och jag hoppades verkligen på MVG, aja..

blev nyss utmanad av viktor, så jag ska göra utmaningen här nu och skriver lite mer sen.
UTMANAD AV: viktor

Regler: Du måste svara på frågorna och utmana 6 nya personer. Skriv i deras gästbok att du har utmanat dom.

- Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
ojoj många

- Vilken färg har din cykel?
mörkmörkgrön, ser svart ut

- Blondin eller Brunett?
På killar eller tjejer?
Jag är blond, önskar jag vore en brunögd brunett.
på killar är brunt snyggast, men blont funkar på vissa!

- Vilken färg har du på texten på msn?
svart

- Vilket stjärntecken är du?
the jungfruuu

-Vad var det senaste du åt?
gurka

- Har du en diskmaskin?
hemma ja

- Rakar du ögonbrynen?
ne

-Har du något husdjur?
nej

- Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
hade inget

- Är du kär i någon just nu?
nej

- Är du ihop med någon nu?
nej

- Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille?
OJA!

- Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
nope

- Är du beroende av något just nu?
tokio hotel och kompisar

- Vad har du för fobier?
att vara fattig hehehe
nämen kryp, äckliga saker osv

- Hur lång är du?
typ 1.67 I think

- Vad har du som ingen annan har?
en otroligt sexig utstrålning......
eh nä men jag tror inte jag har så mycket unikt, ett krokigt finger sen i somras,snyft.

- Vilken mobil har du?
sony ericsson Z610i (rosa)

- Vem var den senaste du fick mms av?
josefin
eller wait....nä egentligen från mamma när hon var i afrika men det gick inte att öppna så.

- Vem var den senaste du fick sms av?
emelie

-Vem ringde dig senast?
julia

- Är du förlovad?
om det vore så väl

- När duschade du senast?
i morse, badade idag dock

- Vad tänker du på just nu?
på att jag ville följa med mamma till dendär klädaffären som har kvällsöppet ikväll.

- Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)?
mamma, för hon skulle sätta in dom på mitt konto.



ja som ni såg på näst sista frågan blev det ingen handling med mami, så jag sitter här i stället.
jag orkar inte plugga (har pluggat alla dar den här veckan)...


nu ska jag börja med min tokiohotel film, kommer tillbaka sen!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0